Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~drozdzowka | użytkownik

imię i nazwiskoKatarzyna adresstalowa wola zarejestrowany17.07.2007 @20:55:24 ostatnio na stronie22.03.2010 @15:59:47

?

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwdrozdzowka.photoblog.pl Gadu-Gadu6245424
digarty21 komentarze140 posty na forum2

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~mesarka    28.05.2008 @23:48:33
Kaśka, kuwa, niepoznałam Cie!!!


byłam już kilka razy na Twoim profilu, dopiero teraz zczaiłam się, że Ty to Ty!!!

sczaiłam się wogóle przez to, że na fbl i na n=k dodałaś takie samo zdjęcie..

ale jazda :D


a tak wogóle to jest Olka - z że tak powiem "podwórka" kojarzysz?


hihi..


Buśka )

_______
suchy pierd. ot co!
~CourtneyLove    23.04.2008 @17:28:01
m heheheh.
~AdrianaSzopinska    18.01.2008 @19:10:09
~kropkaa    26.12.2007 @23:43:42
xD
_______
każdy swoją drogą idzie.

~ziemniaki    16.12.2007 @21:14:48
w rozwadowie XDD
_______
Nie lubie kartofli.
..wole ziemniaki ^^
~Keront    15.12.2007 @14:21:07
Pozwolisz, że sobie Twoje gg przygarnę?
~Keront    15.12.2007 @14:17:47
Już Cię lubię :D
~Keront    14.12.2007 @16:31:50
~~ to idol. Miło, że wstąpiłaś .
~gadoola    13.12.2007 @16:59:10
witam kogos ze swych stron

pozdrawiam
_______
Ranek to poczatek dnia,
Czy wieczór tez moze byc rankiem nocy?
___________
Ostatnia stacja jawy.... ^^

~PatrycjaP    27.11.2007 @18:36:55
_______
Nie dziękuj tylko zerknij na moje zdjęcia:D
~cherrypiexDxD    14.11.2007 @17:22:42
Drożdżu jedziesz z nami na zimowisko, nie?? xD xD
~cherrypiexDxD    14.11.2007 @17:17:34
byłam, byłam ale tylko obok ;P
~Astja    13.11.2007 @15:12:58
no a jak Innej możliwości nie widzę ^^
_______
''Wiedzieć, że się nic nie wie, to jest szczyt wiedzy.
A niewiedzę brać za wiedzę, to jest choroba".

http://astja.digart.pl/ oceniaj.
~misiekziom    11.11.2007 @19:17:17
_______
ZyciePoToJestZebyJePrzezycTrzebaKomusZaufac,WCosWreszczieUwierzyc...
~drozdzowka    05.11.2007 @21:48:10
nie mogę przykro mi xD
~cherrypiexDxD    03.11.2007 @10:40:26
Drożdżu a ty tej kozy nie zamieszczaj na DA bo wcale nie jest artystyczna;P
~tomekatomek    02.11.2007 @10:44:12
fajny grzyb
~xeni666    31.10.2007 @23:03:44
_______
Miłość jest pogrzebem serc
kiedy Anioły plączą krwią...
~misiekziom    19.10.2007 @23:08:11
No co sie z Toba dzieje ?? wkoncu cos dodaj !!!

_______
ZyciePoToJestZebyJePrzezycTrzebaKomusZaufac,WCosWreszczieUwierzyc...
~xeni666    03.10.2007 @21:06:49
pidzama fajna galeryjak
poobserwuje

pozdrawiam
_______
Miłość jest pogrzebem serc
kiedy Anioły plączą krwią...
~tgnja    02.10.2007 @16:39:39
ale chamstwo ! usuneli twoj najnowszy DA zanim oceniłem wysylam oceny i widze ze "Nie ma takiego digartu" ogolnie pomysł dobry, ale background inny.. nie jakies krzesła
_______
" fajnie byc fajnym "


pies zadarł tylną nogę na wieki i nigdy więcej..
~misiekziom    28.09.2007 @22:02:47
DOdaj cos nowego ;D juz od jakiegos czasu kurde nic nie dodajesz;P noo wiesz co ? :D
_______
ZyciePoToJestZebyJePrzezycTrzebaKomusZaufac,WCosWreszczieUwierzyc...
~misiekziom    25.09.2007 @21:16:11
Haha nie swiruj ;P ale dziekuje
Ja tez sie moge pochwalic taka kolezankahaa
I dodawaj Fotki !!!!
_______
ZyciePoToJestZebyJePrzezycTrzebaKomusZaufac,WCosWreszczieUwierzyc...
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt